Pregled čuvara galaksije # 17
Ewing

Umetnik: Frigeri

Colorist: Blae

Naslovni umjetnik: Booth, Corona, & Guru-eFX

Urednik je Napomena: mišljenja izrazio ovdje su samo mišljenja autor ovaj članak i ne odražava službeni mišljenja CosmicBookNews. Timelord redovno pregledao 2007 “Nova” i 2008 “Čuvari Galaksije” serija sa njegove kritike direktno poslao da knjige’ urednici i kreatora. Timelordove kritike je citirao Marvel u korišćenim maglama, štampanim recenzijama i traženju.

Upozorenje: sadrži neke spoilere.

Na uništenju rolerkostera, to bi bio problem gdje se kolica polako podižu uz uspon. Postoji mnogo izložbe koja otkriva složene odnose i emocije među glavnim likovima. Postoje neki uzbudljivi tragovi o tome kako će ova priča završiti sljedeće pitanje. Nema puno akcije. Predviđam da će sljedeće pitanje biti samo akcija.

Osim ako Ewing služi nam izobilju obrok crvena haringa, pitanje izgleda da je Dr Propast će uzurpirati Dormammu je osvajanje svemira, ne, ako hoće. I izgleda da samo raketa ima ključ za osujećivanje Usuda planova.

Uživam u razvijanju ljubavnog trokuta Nova-Gamora-Quill, i u ovom trenutku, nemam pojma kako će se to riješiti. Pretpostavljam da Gamora neće izabrati ni novu ni Star Lord kao što bi to bila najbolja moguća odluka za nju.

Rocketovi planovi se igraju vrlo blizu prsluka osim ako to” stvarno veliki pištolj ” referenca je više od metafore. Raketa izgleda da je namešteno je da spasi dan kao i obično – i to je u redu za ovu priču. Nakon ove priče, taj određeni kliše treba da se odmori. Raketa štedi dan sa nešto neočekivano dogodilo previše puta sada.

Planeti veličine Dormammu sa planete veličine tijelo vezan čini za treći najbolji velika-loše u Uništenje povijest (iza Annihilus i Kost, IMO) i ja sam nestrpljivo čekaju na kraju ovu priču sledeće pitanje. Ali, ako sam imao jednu kritiku ovog uništenja događaja, to bi bilo da je priča je previše komprimiran. Veliki dio snagu originalni Uništenje događaj i nastavak Uništenje: Osvajanje događaj je bio decompressing priče preko nekoliko pitanja i postizanje adekvatan ravnoteža akciju-avanturu i karakter razvoj u jedno poglavlje u priči. Sve su to bile bezvremenske ratne priče u kalupu ratnih priča proizašlih iz II svjetskog rata drami popularne početkom 1960. Ako mi ne vjeruješ. Mi još uvijek duboko odjekujemo u našoj kolektivnoj psihi iako je većina nas rođena dugo nakon Drugog svjetskog rata. Neke od najboljih filmskih vojnih SF-a imaju svoje korijene u različitim temama (tj.Zvjezdanih staza; Battlestar Galactica; ratovi).

Uništenje je uvijek bila Marvelova najbolja vojna znanstvena fantazija. U stvari, Marvel kinematografski Univerzum je krajnje nedostaje u oblasti vojne nauke-fantazije. MCU nema ništa da se takmiči sa Zvezdanim stazama ili zvezdanim ratovima franšizama. Svakako se nadam da Feige je primetio da fanovi su nisam zainteresovan u dnevnom redu trenutno me guraju za ZLOCINIMA gdje uspostavljena likovi su demographically i characterologically savijena da zadovoljim trenutni politički hireve. Ostavimo prijatelje po strani, Gospodine Feige. Ignoriši Tviter i vrati se osnovama. Pričaj dobre priče o postojećim likovima kao što je prvobitno napisano. Postoji razlog zašto su likovi i priče dostigli veličinu vrednog prevoda na masovno tržište putem bioskopa. Ignoriši politika dana i reci originalni Uništenje priča kao 3 dijela film niz sa odrasle bijelac Richard Jahač KAO PRVOBITNO NAPISAO i garantujem ti da će se ZLOCINIMA nazad na pravi put, i ti ćeš postati prošlost sa dovodi ozbiljan vojne SF u ZLOCINIMA. Prodaj ga diznilenđima kao ” Drugog svjetskog rata u svemiru.”Kladim se da bi se Bautista čak i vratio kao Draks ako bi mu dozvolio da prikaže Draxa kao što je napisano u originalnom uništenju događaja. Žalio se da je Draks trenutno previše šašav i da će ga ozbiljan prikaz Draksovog uništenja nesumnjivo privući.

Friegerijeva umjetnost i dalje oduševljava oči. On ima smisla za kosmičke i u mojoj knjizi je između redova od najvećih Kosmičke umjetnicima kao DiVito i Granov. Bleeove boje su vrhunske kao i obično i savršeno odgovaraju Friegerijevoj umjetnosti. But i al je omot od Moondragon, Prokletstvo, i Zvijezda-Gospode u gužvi borbi protiv Chitauri je intrigantno i podseća na neki Ratovima Zvezda umjetnost iz 1970-tih godina.

Kupi ovu knjigu. Pošalji Marvel poruku sa svojim dolarima da je vojni SF žele i navijači i profitabilni za kompaniju. Ako dobiju tu poruku, oni će nam dati više od onoga što mislim da svi želimo za Marvel Kosmicko-veće potapanje u vojne SPF teme.